Известие

Collapse
No announcement yet.

Чип за ГТВ 2.0 (98-00) 155к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чип за ГТВ 2.0 (98-00) 155к.с.

    Има много писано по темата - един опит с търсачката в ключова дум "чип" върши чудеса.
    Иначе, разгледай техническия раздел, там фирмите/сервизите са дали също повече от достатъчно информация за цени, както и за това, какво точно се случва с конете, въртящия момент, износването, разхода и т.н.
    Успех.

    П.П.
    Аз лично се надявам, че още в събота ще мога да дам информация от първа ръка.

    ------------------------
    Получи се "леко объркване" и за да не се губи информация възстановявам само част от оригиналната тема без спама.
    pr_00f
    Last edited by pr_00f; d.m.y г., 14:29.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

  • #2
    Първоначално публикувано от MaxPayne
    Обмислям разни варианти за чип,има ли хубави чипове за този мотор и на какви пари вървят,инсталирането лесно ли е и какъв е ефекта,дали е възможно да износи или наруши работата на двигателя,просто не искам да направя нещо вредно за този двигател,защото е като нов,работи без да трепне дори и е перфектен от всякъде,всичките 155 кончета ритат здраво,обаче оферта за един хубав чип би ме замислила,в случай,че вдига конете чувствително.Също така как влияе на разхода чипа(конкретния който бихте предложили)?
    Давайте колеги,вие сте Аз от чипове не разбирам
    Здравей приятелю! Значи относно чипа си го сложи при Бобо или Black Angels и няма да имаш никакви ядове
    Реално каква ще е промяната ще качиш към 13-15 коня и към 25 Nm въртящ момент...Другата промяна е че прекъсвача ще ти бъде преместен до към 7300-7500...
    Другия ти въпрос е разхода...принципно ако караш спокойно и кротко ще падне с около 1-1.5 на 100 км, ако я газиш ще се качи с малко няма как, абе общо взето ще си остане същия
    И последния ти въпрос беше цената...ми най добре питай лично и на двете места, но е някъде около 300-350 лв...
    Това е от мен!
    Поздрави!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Ми то като ти слагат чипа, ще я пробваш преди да го оставиш, ти най-добре си познаваш колата и ще усетиш разликата колега. Пробвай и ако ти хареса остави го.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Току-що се връщам от Extreme, с пресен remap, още е топъл...
        С две думи - много съм доволен.
        Макар че покарах само колкото да се прибера до вкъщи, разликата с преди се усеща съвсем ясно, най-вече в ниските обороти.
        Преди, където ми се налагаше да давам газ до ламарината за да тръгна, сега ми трябва само половината газ, за да тръгна дори по-добре!

        Понеже първоначално забравих да попитам, когато паркирах, реших да я изфорсирам, да видя къде е прекъсвача... и ми свърши оборотомера, прекъсвача удари току преди 8000 оборота.
        След телефонна консултация с Бобо, разбрах че прекъсвача е на 7800 оборота - много яко.

        Накратко, ако някой още има съмнения относно това, дали да си remap-не колата, съветвам го да забрави бързо всякакви колебания.

        П.П.
        Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода.
        Last edited by Fear; d.m.y г., 20:48.
        Alfa Romeo 166 3.0 V6
        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение

          П.П.
          Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода.
          По голям ще е, но не заради чипа

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
            По голям ще е, но не заради чипа
            Ти кво се пениш сподели за разхода на Ескалейда че все забравям да питам
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
              Току-що се връщам от Extreme, с пресен remap, още е топъл...
              С две думи - много съм доволен.
              Макар че покарах само колкото да се прибера до вкъщи, разликата с преди се усеща съвсем ясно, най-вече в ниските обороти.
              Преди, където ми се налагаше да давам газ до ламарината за да тръгна, сега ми трябва само половината газ, за да тръгна дори по-добре!

              Понеже първоначално забравих да попитам, когато паркирах, реших да я изфорсирам, да видя къде е прекъсвача... и ми свърши оборотомера, прекъсвача удари току преди 8000 оборота.
              След телефонна консултация с Бобо, разбрах че прекъсвача е на 7800 оборота - много яко.

              Накратко, ако някой още има съмнения относно това, дали да си remap-не колата, съветвам го да забрави бързо всякакви колебания.

              П.П.
              Като изгоря един резервоар с бензин, ще споделя и как чипа се отразява на разхода.
              Честито колега, аз имам 1 въпрос към Бобо мисля да го насоча, този прекъсвач на 7800 оборота опасен ли е по някакав начин за двг. , примерно на моя двг. съм сменил семеринги , сегметни, лагери бе доста неща , и примерно 1 юнашко каране от рода 1ва 7700 2ра 7700 и другите малко по-надоло били застрашило двг. ( то е ясно че риск има) но като цяло голям ли е?
              Поздрави.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Ти кво се пениш сподели за разхода на Ескалейда че все забравям да питам
                Ами да ти кажа честно преди чипа до Стара Загора го докарвах малко след средата на резервоара и там си пълнех, след чипа ходи до София с едно зареждане и лошо каране . Много доволна работа, по борд комп. на круиз контрол по магистралата забит на 130 км/ч даде 13.9 л/100 , като се има в предвид ,че преди това в най-икономичен режим по борд комп. даваше малко под 18 л/100. А бе при смесено каране сега при пълно/пълно минава около 100км повече .А и да спомена литража на резервоара е 120 л. Но по-важното е как върви камиона след манипулацията

                п.с. За кандидат чипърите мога да спомена само, че Бобо бе човека който се справи с преинсталирането на софтуера, вероятно и единствен в БГ, а аз преди това съм обиколил къде що има Чипъри, включително и оторизирани сервизи и популярни тунерски фирми. Преди Бобо имаше една проба от конкурентна фирма която удари на камък .Става въпрос за Cadillac Escalade EXT 2007 6.2 VVT V-8 403 коня преди чипа.
                Last edited by Доко; d.m.y г., 15:38.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  Честито колега, аз имам 1 въпрос към Бобо мисля да го насоча, този прекъсвач на 7800 оборота опасен ли е по някакав начин за двг. , примерно на моя двг. съм сменил семеринги , сегметни, лагери бе доста неща , и примерно 1 юнашко каране от рода 1ва 7700 2ра 7700 и другите малко по-надоло били застрашило двг. ( то е ясно че риск има) но като цяло голям ли е?
                  Поздрави.
                  Колега,риск винаги има,но ако всичко по мотора е в норми и се кара с хубаво масло (за по голямо от норамлното натоварване) би трябвало да е наред.Но не всичко зависи от по горе споменатите неща,а и от задкормилното устойство.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                    Колега,риск винаги има,но ако всичко по мотора е в норми и се кара с хубаво масло (за по голямо от норамлното натоварване) би трябвало да е наред.Но не всичко зависи от по горе споменатите неща,а и от задкормилното устойство.
                    Мх, аз моята я карам с Тутела 10W60.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #11
                      Сорри за офф-а но само тутела 10/60 не съм карал ! в момента съм с селения рейсинг 10/60 и съм мн доволен !
                      ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                      Comment


                      • #12
                        Според мен, от такива неща не трябва да се икономисва.
                        Разликата за смяна на масло между Racing и 20K на Selenia е около 50лв. за 2.0ТS двигател.
                        И ако човек кара сравнително малко като мен - 10000-15000км. на година, просто е безсмислено да се "пестят" тези 50лв.
                        Ако сменяте масло всеки месец, може и да се замислите, но не ми се вярва да е такъв случая.
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                          Според мен, от такива неща не трябва да се икономисва.
                          Разликата за смяна на масло между Racing и 20K на Selenia е около 50лв. за 2.0ТS двигател.
                          И ако човек кара сравнително малко като мен - 10000-15000км. на година, просто е безсмислено да се "пестят" тези 50лв.
                          Ако сменяте масло всеки месец, може и да се замислите, но не ми се вярва да е такъв случая.
                          Колега, то Тутела Имола (10W60) ми излезна 100 лева със смяната и филтъра, и доколкото се разрових не виждам да има някаква огромна разлика със Selenia Recing.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            нещо се бъркаш с тази цена на Тутела... Най-високата стойност е 18 лева за литър (лятото го продавахме за 15 лева)... изводите си ги прави сам...

                            От как имам алфи карам с Рейсинг около 27 лева за литър.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              нещо се бъркаш с тази цена на Тутела... Най-високата стойност е 18 лева за литър (лятото го продавахме за 15 лева)... изводите си ги прави сам...

                              От как имам алфи карам с Рейсинг около 27 лева за литър.
                              Тук нещо немога да те разбера, за цената каде се бъркам ? 18 лева * 5 = 90 лева + филтър = 100 ? Малко се отклонихме от темата за което се извинявам.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment

                              Working...
                              X